Sunday, October 10, 2010

Hari Raya dengan pengalaman YOG.

Pengalaman saya untuk hari raya tahun ini telah bagus ternyata. walaupun mungkin kelihatan seperti setiap tahun lain di mana saya hanya akan mengunjungi orang-orang dan hanya duduk di salah satu sudut berdiam diri kerana saya merasa malu untuk membuka mulut saya dan bercakap-cakap.
Untuk tahun ini sebahagian besar saudara saya akan berbicara tentang feat luar biasa saya dan rakan pasukan saya mencapai. Mendapatkan gangsa di Yog tahun ini.
Mereka sering akan bertanya saya bagaimana saya merasa dan jika orang tua saya bangga dengan apa yang saya mencapai. itu adalah pengalaman hebat dan tentulah ibubapa saya bangga. beberapa kerabat saya tanya kenapa saya enggan untuk membicarakan tentang hal itu walaupun itu adalah hal yang besar, saya mengatakan bahawa saya tidak ingin itu untuk sampai ke kepalaku. i am masih muda dan ada banyak lagi di depan saya di masa depan. itu adalah masa lalu dan sekarang membolehkan bergerak maju.

No comments:

Post a Comment